Service & Veelgestelde vragen


Bij RAUW streven wij naar een fijne klantbeleving en service. Neemt u gerust contact met ons op via het contact formulier of via info@rauwstore.nl.

Algemeen

Komt u er niet uit of heeft u een opmerking of suggestie? Neemt u dan gerust contact met ons op via ons contact formulier.

RAUW is helaas niet telefonisch bereikbaar.

We respecteren uw privacy en verwerken uw persoonsgegevens alleen voor het doel waarvoor u ze heeft verstrekt en in overeenstemming met de Wet Bescherming Persoonsgegevens en de Telecommunicatiewet.

Voor nadere toelichting zie onze Privacy pagina.

Heeft u een klacht over één van onze producten dan kunt u een e-mail sturen naar info@rauwstore.nl of gebruik ons contact formulier. Vermeld u daarin a.u.b. uw persoonsgegevens, datum bestelling, uw bestelnummer en de aard van uw klacht.

Wij proberen u binnen 1 werkdag terug te koppelen. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen!

Verzending & retour

Bestellingen binnen de Benelux worden gratis thuisbezorgd door PostNL.

We verzenden 1x gratis. Als door bijvoorbeeld niet thuis of foutieve adresgegevens uw bestelling bij ons terugkomt rekenen wij de tweede keer wel verzendkosten.

De optie verzekerd verzenden is een aanvullende optie voor bestellingen binnen de Benelux. Bij het kiezen van deze verzendmethode zult u altijd een nieuwe zending van ons ontvangen mocht er iets mislopen. Uitzondering op deze regel is een verkeerde adressering, in dit geval krijgt u geen vergoeding.

Is uw product kapot geleverd, door bijvoorbeeld onzorgvuldige omgang van PostNl, geef dit dan binnen 4 dagen aan.

We proberen uw bestelling natuurlijk zo snel mogelijk naar u te verzenden. We hebben echter geen vaste verzendtijdgarantie, dit omdat elke bestelling speciaal voor u gemaakt wordt. Bij normale productie neemt het maken van uw bestelling meestal 2-3 werkdagen in beslag, dit is geen garantie helaas, het kan zijn dat de productietijd oploopt wegens drukte. Op het moment van verzenden ontvangt u een email met daarin de verzendmethode. Custom logo’s en teksten (RAUW OP MAAT) duren doorgaans iets langer dan overige producten.

Let u alstublieft op dat al onze iPhone Covers per post worden bezorgd, en NIET per pakket. Houd rond de feestdagen rekening met extra drukte bij PostNL.
Op zaterdag en zondag worden er geen bestellingen bezorgd/verwerkt.

Is uw bestelling er nog niet terwijl uw bestelling al langer dan 5 dagen onderweg is? Laat dit dan op tijd weten. Wij zullen dan een onderzoek starten bij postNL. Wacht hier niet langer mee dan 10 dagen na ons verzendbericht. Het kan zijn dat PostNL geen onderzoek meer kan uitvoeren als u te laat aangeeft dat uw bestelling niet is aangekomen.

Het annuleren van een bestelling is kosteloos, zolang deze nog niet verstuurd is.
Indien wij reeds een betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom binnen 7 werkdagen na annulering aan u terugstorten.
Alle annuleringen en retourneringen per email aan ons kenbaar maken. Retouren zonder bericht worden niet verwerkt.

Vermeldt u hierbij a.u.b. uw naam, bestelnummer en de artikelen die u wenst te retourneren. Uw retour dient binnen 14 dagen na originele verzenddatum aangeboden te worden bij uw postverwerker. Uitzondering hierbij zijn gegraveerde bestellingen & bestellingen afwijkend van normale productie. Het product kan alleen ongebruikt geretourneerd worden.

Gebruikt u a.u.b de originele verpakking (mits intact) of een verzenddoos van soortgelijke stevigheid om schade te voorkomen. Eventuele schades door onzorgvuldige verzending worden niet vergoed. Verzend uw retour getraceerd, dus met track & trace.

We zullen de aankoopsom minus verzendkosten & evt. kosten betaalmethode aan u terugstorten.

Let op, heeft u gekozen voor de betaalmethode Klarna dan dient u ten alle tijden de bijkomende toeslagen te betalen.
Deze kosten komen op uw openstaande Klarna factuur te staan. De kosten voor Klarna bestellingen bedragen €1,20 + 3,00% van het totaalbedrag.

De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Indien u een artikel of gehele bestelling retourneert dient u altijd het retourformulier en uw factuur mee te sturen.

Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw retourzending aan u terugbetaald.

Retouradres:
RAUW RETOUREN
Spangesekade 163
3026 GW Rotterdam

Bestellen

RAUW kent een aantal mogelijkheden voor het afrekenen van uw bestelling:

 

VOORUITBETALEN
U kunt het totaalbedrag overmaken naar IBAN:
NL83 KNAB 0512 3319 44 t.n.v. RAUW
Let op: vergeet niet uw bestellingsnummer te vermelden bij de betaling!

 

PAYPAL
U betaalt electronisch via PayPal. U betaalt met uw eigen e-mailadres en wachtwoord. U hoeft geen saldo aan te houden. Kijk voor meer informatie op de website van PayPal.

 

iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL.

 

MISTERCASH / BANCONTACT (BELGIË)
Bancontact / Mister Cash is een bankbetaalmethode uit en voor België, waarmee u via uw vertrouwde bankomgeving kunt betalen. Kijk voor meer informatie op de website van Bancontant.

 

CREDITCARD
Betaal veilig en verzekerd met uw Mastercard, Visa, Maestro Creditcard. Kijk voor meer informatie op de website van uw eigen creditcard.

 

AfterPay & Klarna

Achteraf betalen is een uitkomst als u niet direct wil betalen voor uw bestelling. RAUW attendeert u er graag op dat achteraf betalen met Klarna of AfterPay niet bedoeld is als krediet. Bestel dus niet wanneer u het eigenlijk niet kunt veroorloven. Bij te laat betalen aan AfterPay of Klarna kunnen incassokosten in rekening worden gebracht.

AfterPay en Klarna voeren voor RAUW het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay/Klarna. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay/Klarna een gegevenscontrole uit. AfterPay/Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay/Klarna niet geautoriseerd worden, dan kunt u uw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode.
U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay/Klarna.

Let op, heeft u gekozen voor de betaalmethode Klarna (€ 1,00 + 2,99%) dan dient u ten alle tijden de bijkomende toeslagen te betalen.
Deze kosten worden van het door u te ontvangen bedrag afgetrokken.

 

Helaas kunnen we niet voorkomen dat onze mails soms in de spambox belanden. Heeft u alsnog geen bevestingsmail kunnen vinden, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen via info@rauwstore.nl.

U zou ons er enorm mee helpen als u ons markeert als ‘vertrouwd/veilig’ in uw mailserver.

We are able to ship outside of The Netherlands and Belgium. The shipping costs will have to be paid beforehand. RAUW iPhone’s will be sent with regular mail regardsless of the destination. We do NOT offer a replacement when it doesn’t arrive. You can choose to use tracked parcel mail. If you’d like to know more please contact us at: info@rauwstore.nl.